Расход в городе: 10.5 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 8.2 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Всім привіт! Після першого року експлуатації вирішив залишити відгук.
Вибирав сімейне авто в бюджеті 20 тис евро за такими критеріями:
- Місткість
- Атмосферний двигун та максимальна простота комплектації (не "перенасиченість" електронікою )
- Кліренс не менше 15-16 см
- АКПП чи механіка - не принципово
- Клімат-контроль - великий плюс.
У "фіналі" віддав перевагу Ceed у комплектації Business з АКПП перед Hyundai i30 SW, Suzuki SX4 та Sportage 1.6 бензин.
За рік нічого не зламалось, лише заливались рідини та зроблено ТО.
Витрата палива:
Машина експлуатується в Києві та передмісті в режимі 60% - міський режим і 40% - трасса. Заміри розходу робив "чековим" методом при заправці повного баку.
Витрата по Києву, де є як довгі "магістральні" проспекти без світлофорів, так і безліч тянучок, коливалась від 9.6 до 11, 3 л/100 км.
Змішаний цикл - 8.2-8.7 л/100 км
Трасса - 5.6 - 6.5 в залежності від швидкості та завантаження.
Двигун +АКПП. Їде як атмосферний 1.6)) Для спокійного повсякденного використання - саме те. Задніх не будете пасти, але це не "турбо-пушка-гонка". АКПП - 6 ст гідротрансформатор, нарікань на його роботу особливих нема, трохи задумливий, максимально намагається використовувати підвищені передачі і при 60 км/год вже вмикає 6-ту.
На трассі комфортно їхати 100-120 км/год. При 120 км/год вже крутить двигун до 3000 об/хв.
Коли в салоні 3 дорослих + багаж, то обгін фури може полоскотати нерви.
Мій зріст 190 см і місця в салоні вистачає, вмощуюсь як на водійському місці, так і сам за собою. Обзорність по боковим дзеркалам добра, але відносно широкі задні стійки обмежують поле зору при маневруванні заднім ходом. Рятує камера заднього виду. Однак, користі від неї може бути мало під час їзди у дощ або мокрий сніг, коли всю корму заліплює брудом (камеру у тому числі).
Як у всіх, широкі передні стійки відчутно обмежують оглядовість в сторону повороту.
Багажник - це казка. 625 літрів + є багато ніш та ящиків. Проблем нема вмістити дитячу коляску, велосипед чи безліч різного мотлоху для дачі.
Підвіска. Супер-комфортною та всепрощаючою її не назвеш, це не Duster. На відносно великих ямах чи якщо проїздити лежачі поліцейські на швидкості від 15 км/год її може пробивати. Середні нерівності вона "благородно простукує".
Кліренс - чесних 15 см згідно замірів хлопців із Infocar. Ніде нічого днищем не чіпляє, навіть якшо їхати лісовою дорогою із 4-ма не самими худенькими пасажирами.
В цілому, авто повністю влаштовує та виконує всі покладені на нього задачі.
Плюсы автомобиля:Нормально місця в салоні + великий багажник;
Кліренс у повноцінних 15 см;
Гарна комплектація, є все необхідне для повсякденної експлуатації;
Минусы автомобиля:Відносно велика витрата палива як для 2020 року, але бачили очі що купували;
Досить великі габарити (довжина - 4.6 метри, ширина - 1.8 м) для виключно міської експлуатації, інколи буває складно маневрувати на тісних паркінгах;
Підвіску може "пробивати" на серйозних нерівностях.
Совет покупателю:Для свого бюджету це дуже добре збалансоване авто за своїми споживчими характеристиками
Не утихли еще фанфары от премьеры нового поколения хэтчбека KIA Ceed, как из Кореи вновь приехала новинка. Да еще какая — самая, что ни на есть универсальная. Оказывается, есть в наших широтах поклонники «сараев»!