
Отзыв о KIA Ceed 2019 года

Информация от владельца
Оценка авто
Всім привіт! Бачу на інфокарі немає жодного українського відгуку про дане авто. Нехай мій стане першим На тижні став щасливим власником цього і вважаю несправедливим те, як його обділяють увагою наші люди і як мало нових сідів на дорогах.
Спершу була думка брати бітка з США, однак нюанси з доставкою, зборкою, надійністю і фінансами змусили придивитись до нових авто. Було вирішено взяти авто в кредит і серед нових автівок розглядався RAV4, Mazda CX5, пізніше новий Ford Focus в кузові універсал. Однак мазда і тойота зразу випали зі списку через ціну, а форд через наявність лише седанів і хечбеків.
Глянув на ціни на кіа, вони значно лояльніші до гаманця. Спершу скептично ставився до корейців, однак гарантія 5 років на мотор підкупає. Зборка салону хороша і якісна, на голову краща американців. Авто м'ягке, поки їздив на ньому лише по місту, товкся по ямах і бруківці. Щоб ходова пробила і гарненько стукнуло на ямі, так щоб було відчутно в салоні, слід добряче розігнатись і не гальмувати. Однозначний плюс нової європейської версії в кузові універсал - можливість взяти автомат з гідротрансформатором замість робота з сухим щепленням. На це слід звернути увагу при покупці. На 16 дисках кліренсу вистарчає і машинка енергійно перескакує по роздовбаних рельсах на Шевченка. Шумоізоляція непогана, звісно не S-клас, але після старенької фабії 2007 року, де все торохтіло ніби от-от розвалиться - небо і земля.
Витрата пального - враховуючи місто, пробки, обкатку двигуна, поки 10-12 літрів. З часом думаю впаде.
Окремо слід відзначити привітність салону і допомогу менеджерів у всіх питаннях щодо надання кредиту (навіть у неробочий час). При цьому авто ніхто не нав'язував і ніхто нічого, як кажуть у народі, не "впарював". Все культурно і чемно. Прийшов, сподобалось, оформили документи, взяв.
Плюсы и минусы автомобиля
Ціна. Комплектація. Мультимедійка. Непогані їздові якості (з часом доповню відгук, бо проїхав менше 100км).
Відсутність української мови в мультимедійці (але коли підключаєш карплей, то все ок).
Совет покупателю
Придивіться до комплектації, яка йде з акпп. Це значно краще і надійніше ніж роботи з сухим щепленням (особисто моя думка). Диски радив би мінімум 16, бо на менших вона мені виглядає занизькою.
Обсуждение отзыва

да гарантийный срок у киа действительно хорош, вот только импортер у нас отмороженный, как показывают отзывы, в случае проблем, нужно еще будет доказать что ты не олень... но желаю чтобы проблемы обошли стороной удачи в эксплуатации
+8ОТВЕТИТЬ
Машина классная, но как ей не хватает нормального мотора дизеля 2.0 или хотя бы бензин 2.0 как на первом поколении .
ОТВЕТИТЬКак по мне, то очень адекватное и сравнительно простое двигло, без прямого впрыска. Считаю, именно его любителям ГБО не хватает в базовом Спортейдже. Для неспешных и ежедневных эксплуатаций самое оно.
+1ОТВЕТИТЬ
Правдоруб, для настоящих почитателей ГБО не хватает гидрокомпенсаторов
+1ОТВЕТИТЬAzazello, если честно, даже не интересовался наличием гидриков на этом двигле.
Но, как я уже где-то тут писал, что не считаю гидрокомпенсаторы таким уж необходимым условием для ГБО. Что лишняя регулировка клапанов в двигле без гидриков, что замена самих гидриков (а она не избежна на газу каждые 100тыс.км+-, если давить гашетку) - примерно те же деньги, просто и там и там нужно ставить обязательный переход на бенз после 4000 оборотов и всё будит ок, даже в случае двигла без гидриков, просто нужно немного чаще проверять соотв. зазоры ,чем по регламенту, а это копейки.

Огорчает отсутствие дизеля в этом поколении. У самого дизельный хэтч предыдущего поколения. Универсал понравился, но 1.6 бензин не едет и по отзывам от россиян проблемный (задиры в цилиндрах). Немного о гарантии: гарантии на катализатор нет, и если он оплавляется и разрушается и затягивает от него пыль назад в двигатель через выпускные клапана в следствие чего и появляются задиры, то гарантии на двигатель нет т.к. задиры появились не в следствии конструктивного недостатка двигателя, а в следствии разрушения катализатора. А гарантии на катализатор у нас нет( к слову у Хюндай Ай 30 гарантия на катализатор 60000км.). Россияне с 19года добились гарантии на катализатор от импортера на 100000км. У нас гарантии на каталик до сих пор нет((((
Думаю не лишним будет после 45тыс. осматривать стенки цилиндров эндоскопом.

Жаль нельзя в этой комплектации заказать ксенон/led оптику и нет почему-то дуек на второй ряд.
+1ОТВЕТИТЬ



объявления