Модельный ряд KIA

Отзыв о KIA Ceed 2019 года


Автомобиль: KIA Ceed SW 2019 г.в., универсал, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1000 км, двигатель - 1.6 бензин, комплектация - Business
Автор: Юрій (Украина, Львов)   08.02.2020
Расход в городе: 12.0 л/100км, по трассе: 0.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Всім привіт! Бачу на інфокарі немає жодного українського відгуку про дане авто. Нехай мій стане першим На тижні став щасливим власником цього і вважаю несправедливим те, як його обділяють увагою наші люди і як мало нових сідів на дорогах.

Спершу була думка брати бітка з США, однак нюанси з доставкою, зборкою, надійністю і фінансами змусили придивитись до нових авто. Було вирішено взяти авто в кредит і серед нових автівок розглядався RAV4, Mazda CX5, пізніше новий Ford Focus в кузові універсал. Однак мазда і тойота зразу випали зі списку через ціну, а форд через наявність лише седанів і хечбеків.

Глянув на ціни на кіа, вони значно лояльніші до гаманця. Спершу скептично ставився до корейців, однак гарантія 5 років на мотор підкупає. Зборка салону хороша і якісна, на голову краща американців. Авто м'ягке, поки їздив на ньому лише по місту, товкся по ямах і бруківці. Щоб ходова пробила і гарненько стукнуло на ямі, так щоб було відчутно в салоні, слід добряче розігнатись і не гальмувати. Однозначний плюс нової європейської версії в кузові універсал - можливість взяти автомат з гідротрансформатором замість робота з сухим щепленням. На це слід звернути увагу при покупці. На 16 дисках кліренсу вистарчає і машинка енергійно перескакує по роздовбаних рельсах на Шевченка. Шумоізоляція непогана, звісно не S-клас, але після старенької фабії 2007 року, де все торохтіло ніби от-от розвалиться - небо і земля.

Витрата пального - враховуючи місто, пробки, обкатку двигуна, поки 10-12 літрів. З часом думаю впаде.

Окремо слід відзначити привітність салону і допомогу менеджерів у всіх питаннях щодо надання кредиту (навіть у неробочий час). При цьому авто ніхто не нав'язував і ніхто нічого, як кажуть у народі, не "впарював". Все культурно і чемно. Прийшов, сподобалось, оформили документи, взяв.

Плюсы автомобиля: Ціна. Комплектація. Мультимедійка. Непогані їздові якості (з часом доповню відгук, бо проїхав менше 100км).

Минусы автомобиля: Відсутність української мови в мультимедійці (але коли підключаєш карплей, то все ок).

Совет покупателю: Придивіться до комплектації, яка йде з акпп. Це значно краще і надійніше ніж роботи з сухим щепленням (особисто моя думка). Диски радив би мінімум 16, бо на менших вона мені виглядає занизькою.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Shep  

да гарантийный срок у киа действительно хорош, вот только импортер у нас отмороженный, как показывают отзывы, в случае проблем, нужно еще будет доказать что ты не олень... но желаю чтобы проблемы обошли стороной удачи в эксплуатации

+8ОТВЕТИТЬ  
poradnyk  

Shep, о так, судячи тут з відгуків, то вони могли б і 50 років гарантії давати, все одно ж не збираються її виконувати

+6ОТВЕТИТЬ  
Azazello  

Машина классная, но как ей не хватает нормального мотора дизеля 2.0 или хотя бы бензин 2.0 как на первом поколении .

ОТВЕТИТЬ  
Zub8  

О,нарешті сід)Вибили якусь знижку на авто при покупці?

-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Zub8, ні, за таку ціну на нове авто, яке по габаритах майже в D класі вибивати ще знижку було якось соромно.
Але салон подарував захист двигуна і коврики в салон і в багажник

ОТВЕТИТЬ  
Щырый  

1.6 двигун, витрата 12 літрів... це мрак якийсь у 21 сторіччі.

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Щырый, друже, на новенькій мазді сх-3 витрата була 15 літрів, коли виїхав з салону.
Фактична витрата відрізняється від тої, яка є, коли стоїш у пробках.

ОТВЕТИТЬ  
Щырый  

Mangust28, не варто довіряти Б/К, особливо на тест драйвових авто, адже короткі пробіги + зима, навряд ця інформація відповідповідає дійсності. Я ж так розумію ви по своєму авто висновок по заправці робите?

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Правдоруб  

Как по мне, то очень адекватное и сравнительно простое двигло, без прямого впрыска. Считаю, именно его любителям ГБО не хватает в базовом Спортейдже. Для неспешных и ежедневных эксплуатаций самое оно.

ОТВЕТИТЬ  
Azazello  

Правдоруб, для настоящих почитателей ГБО не хватает гидрокомпенсаторов

+1ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

Azazello, если честно, даже не интересовался наличием гидриков на этом двигле.
Но, как я уже где-то тут писал, что не считаю гидрокомпенсаторы таким уж необходимым условием для ГБО. Что лишняя регулировка клапанов в двигле без гидриков, что замена самих гидриков (а она не избежна на газу каждые 100тыс.км+-, если давить гашетку) - примерно те же деньги, просто и там и там нужно ставить обязательный переход на бенз после 4000 оборотов и всё будит ок, даже в случае двигла без гидриков, просто нужно немного чаще проверять соотв. зазоры ,чем по регламенту, а это копейки.

+1ОТВЕТИТЬ  
Banderoless  

Огорчает отсутствие дизеля в этом поколении. У самого дизельный хэтч предыдущего поколения. Универсал понравился, но 1.6 бензин не едет и по отзывам от россиян проблемный (задиры в цилиндрах). Немного о гарантии: гарантии на катализатор нет, и если он оплавляется и разрушается и затягивает от него пыль назад в двигатель через выпускные клапана в следствие чего и появляются задиры, то гарантии на двигатель нет т.к. задиры появились не в следствии конструктивного недостатка двигателя, а в следствии разрушения катализатора. А гарантии на катализатор у нас нет( к слову у Хюндай Ай 30 гарантия на катализатор 60000км.). Россияне с 19года добились гарантии на катализатор от импортера на 100000км. У нас гарантии на каталик до сих пор нет((((
Думаю не лишним будет после 45тыс. осматривать стенки цилиндров эндоскопом.

+1ОТВЕТИТЬ  
flayer2006  

Жаль нельзя в этой комплектации заказать ксенон/led оптику и нет почему-то дуек на второй ряд.

+1ОТВЕТИТЬ  
Nazar_lv  

Скажіть, будь ласка, в якому салоні у Львові ви купляли авто, і як вам сервісне обслуговувння?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Nazar_lv, брав у салоні на городоцькій. Банально було ближче до роботи.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дуже дивно, що не можу доповнити свій відгук... напишу в коменти.
Отже, пройшло пів року з моменту покупки авто. Пробіг авто майже 8тис. км і у мене вже є що про нього сказати.
Я полюбив це авто. Воно класно виглядає і одразу кидається в очі в потоці. Особливо в сірому кольорі, в якому його презентували.
Сьогодні зранку виїжав з подвір'я, коли мене пропускав такий же сід, у такому ж кольорі. В результаті виїжав секунд 30, де ми з водієм другого авто витріщались один на одного з широкою посмішкою на всю пику... Не знаю чи є така ж дитяча радість у гордих власників спортейджів...
Але перейдемо до не достатків, які я помітив за час експлуатації. Це скоріше придирки, але перерахувати їх вартує.
1) недостатки ергономіки:
правою ногою постійно упираєшся в рояльний лак біля кпп, рано чи пізно або натреться нога або зітреться глянцевий лак. При чому це не пофіксили навіть у proceed за купу грошей.
2) у багатшій комплектації ідуть інші сидіння, на мою думку значно кращі за базові. У них подовжена подушка, щоб на неї краще лягало стегно. Але якщо у вас низький ріст, як, наприклад, у моєї дівчини, то це може спричиняти дискомфорт. Окремо слід відмітити, що сидіння частково з шкір заму, що дозволяє повитирати плями від сочків/йогуртиків, після діток звичайною шматкою. Тканина, хоч і світла, але не дуже примхлива. Вчора легко вивів невелику пляму після «чогось» звичайною шматкою з миючим засобом.
3) Низька стеля. Якщо пересідати з кросовера або мати високий зріст будете постійно битись головою об верхню стойку при посадці/висадці, поки не звикнете. Але це придирка вже до всього класу автомобілів в цілому.
Ну і є ще кілька дрібних зауважень.
- кришка багажника зсередини дуже легко царапається, хоча слід відмітити, що це єдине місце на величезний багажник, яке не зашите волоком(а хтось взагалі кришку багажника войлоком зашиває?)
В салоні багато глянцевих елементів. Скоріш за все це був ультиматум від дизайнерів. Виглядає гарно, але з часом може поцарапатись/замазатись.
- динаміка атмосферного мотора 1,6 не дасть вам можливості підкорювати Нюрбургринг, проте порадує економією 5,5-6 літрів по трасі на круїзі з пасажирами і загруженим багажником. Якщо їхати швидше - 120+ то середній розхід не буде більше 6,5. Навіть газу не треба. Бачив кілька таких авто куплених на якусь фармацевтичну фірму.
Однак, витрата в місті доволі висока. По львівським пробкам 10 літрів - дуже легко, можна мати навіть 12, якщо дуже довго тягнутись. Бракує старт-стопу і автохолду - все через те, що авто має євро5(однак це знижує його вартість на ринку, для когось це буде плюсом, а для когось мінусом)
На мою думку, факт того, що кіа продається з євро 5 свідчить про орієнтованість авто саме на наш ринок і подібних за рівнем розвитку країн, що мало б передбачати витривалішу підвіску, меншу примхливість до якості пального та ще купу нюансів, які будуть спрощувати життя власнику у довготривалій перспективі, а ще використовувати авто як робочу конячку.
Окремо слід відзначити гальма. Мені вони дуже подобаються. Є відчуття, що вони зроблені з запасом на те, що авто буде загружене. Дуже хотілось би, щоб Павло або Ярослав заміряли гальмівну дистанцію 100-0
В авто є ще купа дрібничок. Ніші в багажнику(їх реально дофіга, з пустим багажником можна возити з собою парасолю, аптечку, лопату, простирадло для пікніка та ще купу всього), органайзер на реєчках, сіточка з кріпленнями, підігріви сидінь по кругу, повний підігрів лобового скла, який за хвилину повністю розтоплює будь-який сніг або лід.
Підвіска авто це взагалі окрема тема для розмови. Авто на голову краще рулиться за будь-який кросовер. Кліренс на 16 дисках не такий вже і малий. Задній звіс має десь 17-18 сантиметрів, передній - проблемний, але не критично, бо капот короткий. Рулиться авто на голову краще ніж спортейдж, як на трасі, так і у місті. На швидкості 160, за рахунок низької парусності і непоганого руля все ще відчуваєш себе впевнено. Виворот руля деколи змушує думати, про те, що задні колеса теж підрулюють. В купі з камерою дуже зручно паркуватись. Шкода що нема передніх парктроніків, але капот не є дуже довгим, тому це не проблема. Швидко звикається що спереду ще вагон місця і можна прижиматись.
З технічно-сервісної сторони нема до чого докопатись. Хіба перегоріла задня противотуманка, бо вона галогенова. Але все одно думаю про заміну фар на фулл лед. За рахунок того, що підвіска дійсно мяка і енергоємна можна навіть 17 диски приколхозити. Але це вже буде лишнім.
Надіюсь все перечислив. Думав може зняти відео для «кто на чьом», але немає часу щоб повозитись зі зйомкою і монтажем...
п.с. Підкажіть як додати до вігуку актуальне фото.

+3ОТВЕТИТЬ  
razdvacrack  

гарний відгук, авто теж симпатичне, спортейдж дісно приївся)

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв KIA Ceed: Знай свое место
Знай свое место

У нового корейского универсала самый большой багажник в классе, много дорогих опций, а еще он наконец-то научился быстро ездить.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Ceed

KIA Ceed 2016 KIA Ceed 14.200$ 2016 73.000 км
KIA Ceed 2015 KIA Ceed 13.300$ 2015 77.000 км
KIA Ceed 2016 KIA Ceed 14.200$ 2016 73.000 км
KIA Ceed 2015 KIA Ceed 13.300$ 2015 77.000 км
смотреть все
объявления